Monday, February 9, 2009

pilihan yang bijak

Di sini saya ada membawakan pelbagai pilihan yang bijak untuk anda di luar sana menjana pendapatan. Cara-caranya mudah saja, apa yang penting anda tahu menggunakan komputer. Walaupun tiada diploma di dalam IT ataupun apa sahaja jurusan anda mampu melakukannya.

Yang penting MAHU ataupun TIDAK. Tepuk dada tanyalah selera. Anda tidak perlu bersusah payah berpeluh-peluh di tengah panas, ataupun berhempas pulas 12jam bekerja. Tetapi hanya perlu menghabiskan beberapa minit di depan laptop atau komputer anda. Duit boleh 'masyuk' hari-hari.

Percaya ataupun tidak anda, ramai di kalangan orang kita sendiri boleh memperoleh lebih RM300, 000.00 sebulan dan menghabiskan cuti mereka berbulan-bulan. Perkara ini betul-betul terjadi. Mungkin anda hanya berkata 'tipulah, mana ada mende camtu'. Orang sebegini tidak boleh dipersalahkan, mereka tidak tahu. Jika, mereka tahu. Mungkin esok juga mereka resign dan mulakan bisnes internet ini.

Untuk permulaan, sila klik link-link di sebelah dan pilih mana-mana yang sesuai. Nasihat saya, sila register untuk semua. Siapa tahu, 'tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia......'

Salam usahawan,
Terima kasih...

No comments:

Post a Comment